Miből áll a 90 perces foglalkozás?
- hangszerekkel való improvizáció, zenei játékok
- hangképzés (korosztálynak megfelelő)
- daltanulás
- zenére festés
- zenére mozgás
- zenés drámajáték
- bábozás
- meseimprovizáció
Miért jó ez a gyermeknek, milyen készségei fejlődnek?
- kreativitás
- kommunikáció
- problémamegoldó képesség
- szociális érzékenység
- szabad önkifejezés
- önállósodás
- önbizalom
- figyelem, koncentráció
- finommotorika
- nagymozgás
- az összes zenei készség (intonáció, ritmus, dinamika, kottaírás-olvasás stb.)
- a zene transzferhatása révén: szótagolás, matematika, tanulási készségek stb.)
Milyen hangszerekkel találkozik a gyermek a program során?
- hegedű
- fuvola
- harsona
- trombita
- gitár
- zongora
- furulya
- ismert ütős hangszerek (dob, triangulum, xilofon, metalofon, csörgők stb.)
- különleges ütőshangszerek (konga, koshi, chimes, cabasa, cajon, guiro stb.)
Szülői visszajelzések, vélemények az előző évekből:
“Gyermekem felszabadult volt minden tekintetben.”
“Sokkal több zenét hallgat a gyermek.”
“Gyermekem sokat ènekelt, magabiztosabb, öntudatosabb, bàtrabb lett.”
“Nyitottabb, felszabadultabb lett.”
“Gyermekem bátrabb, sokat kommunikál társaival. S nyitottabb otthon is.”
“Nagyon hasznos volt a foglalkozás a gyermekek érzelemvilágának fejlődésében. Fontos a kiegyensúlyozott mentális fejlődés érdekében.”
“Elègedettek voltunk szülőkènt is ezen foglalkozàsokkal. Sokat jelentett szàmunkra, hogy gyermekünk jò helyen, jò tàrsasàgban, jò kezekben fejlődhetett a foglalkozàsokon.”
“Érzéseit, érzelmeit kimutatja, nyitott. Szeret zenélni, énekelni.”