Miből áll a 90 perces foglalkozás?

  • hangszerekkel való improvizáció, zenei játékok
  • hangképzés (korosztálynak megfelelő)
  • daltanulás
  • zenére festés                   
  • zenére mozgás
  • zenés drámajáték
  • bábozás
  • meseimprovizáció

Miért jó ez a gyermeknek, milyen készségei fejlődnek?

  • kreativitás
  • kommunikáció
  • problémamegoldó képesség
  • szociális érzékenység
  • szabad önkifejezés
  • önállósodás
  • önbizalom
  • figyelem, koncentráció
  • finommotorika
  • nagymozgás
  • az összes zenei készség (intonáció, ritmus, dinamika, kottaírás-olvasás stb.)
  • a zene transzferhatása révén: szótagolás, matematika, tanulási készségek stb.)

Milyen hangszerekkel találkozik a gyermek a program során?

  • hegedű
  • fuvola
  • harsona
  • trombita
  • gitár
  • zongora
  • furulya
  • ismert ütős hangszerek (dob, triangulum, xilofon, metalofon, csörgők stb.)
  • különleges ütőshangszerek (konga, koshi, chimes, cabasa, cajon, guiro stb.)

Szülői visszajelzések, vélemények az előző évekből:

“Gyermekem felszabadult volt minden tekintetben.”

“Sokkal több zenét hallgat a gyermek.”
 

“Gyermekem sokat ènekelt, magabiztosabb, öntudatosabb, bàtrabb lett.”

“Nyitottabb, felszabadultabb lett.”
 

“Gyermekem bátrabb, sokat kommunikál társaival. S nyitottabb otthon is.”

“Nagyon hasznos volt a foglalkozás a gyermekek érzelemvilágának fejlődésében. Fontos a kiegyensúlyozott mentális fejlődés érdekében.”
 
“Elègedettek voltunk szülőkènt is ezen foglalkozàsokkal. Sokat jelentett szàmunkra, hogy gyermekünk jò helyen, jò tàrsasàgban, jò kezekben fejlődhetett a foglalkozàsokon.”
 
“Érzéseit, érzelmeit kimutatja, nyitott. Szeret zenélni, énekelni.”